loading image

העמוד בטעינה

קידום עסקים קטנים באינטרנט

קידום עסקים קטנים באינטרנט - נטינגאיט חברה לבניית אתרים מותאמים לפי תקציב, קידום אתרים בגוגל ופרסום בפייסבוק.

שאלות נפוצות - FAQ

אתר תדמית הוא ה"כרטיס ביקור באינטרנט" , אתר תדמית הוא אתר בסיסי המיועד לעסקים קטנים עד בינוניים אשר מעוניינים להיות נוכחים ברשת האינטרנט, אתר זה מתאר את הפעילות של העסק/הארגון.

אתר תדמיתי בסיסי יכיל: לוגו, שם החברה, אודות החברה, סקירה ועמוד ליצירת קשר.

אך כיום הסטנדרט לאתרים תדמיתיים עלה ונוספו עמודים כגון עמוד מאמרים ועמוד חדשות.
אתר אינטרנט תדמיתי יכול להכיל גם את השירותים שהעסק מציע אך אתר אשר מציג מוצרים (ולא שירותים) נקרא כבר אתר קטלוג מוצרים ו\או אתר תדמית מתקדם.

אתר אינטרנט סטטי הוא אתר המורכב ממספר עמודי HTML קבוע ושתוכן האתר לא ניתן לשינוי, אתר סטטי לעולם לא יהיה אתר קטלוג ו/או חנות אינטרנטית מכיון שהתוכן באתרים אלה חייב להשתנות באופן דינאמי.

אתר אינטרנט סטטי מומלץ לעסקים אשר מעוניינים באתר אינטרנט תדמיתי פשוט שיציג את עבודתם ושהשינויים בתוכן נעשים אחת לשנה או יותר.

בניית אתר אינטרנט סטטי ניתן לעשות באמצעות מעצב אתרים לאתרים וללא צורך במתכנת.

אתר אינטרנט דינאמי הוא אתר אינטרנט אשר ניתן לשנות את התוכן של האתר ללא כל שימוש בשירות מתכנת או מעצב, אתר אינטרנט דינאמי יכיל את האתר עצמו ויכיל גם את עמדת המנהל.

עמדת מנהל הוא פלטפורמה אשר דרכה ניתן לשנות את תוכן האתר.
אתר אינטרנט דינאמי מומלץ לעסקים אשר מציעים מבצעים רבים, עסק שמארגן אירועים חודשיים, חנויות E-COMMERCE, ותיקי עבודות לאמנים.

דך נחיתה הוא עמוד אינטרנט שמטרתו למקד את המבקר למוצר ספציפי אחד או סדרת מוצרים (כנל לשירותים).
עמוד נחיתה יכיל בתוכו קצת מידע על מציע השירות, מידע על המוצר/שירות שהעמוד נחיתה מציע וטופס ליצירת קשר.
דף נחיתה מוצלך יסתיים במילוי הטופס ליצרת קשר ויצא מהעמוד בידיעה שהמבקר מצא את מה שחיפש.

קידום אתרים פנימי מתייחס לפעולות שיש לבצע בתוך אתר האינטרנט שברצוננו לקדם. פעולות לדוגמה שיש לבצע על מנת לקדם את פנים האתר: מהירות טעינת האתר, הוספת מילות חיפוש באתר, תיקון עמודים וקישורים לא תקינים ועוד

ברוב המקרים בניית אתר אינטרנט לא כולל שירותי קידום. לעומת זאת, השלב הראשוני של הקידום, קידום אתר פנימי יכול וצריך להתבצע על ידי החברה אשר מפתחת את האתר. בחלק גדול מהשווקים, במידה והקידום הפנימי של האתר בוצע בצורה נכונה, יש אפשרות שהאתר יהיה מקודם למקום ראשון בגוגל במילות מפתח נישתיות.

הדבר הראשון שעושים הוא להזכר אם המפתח אמר משהו שקשור לקידום האתר, התעניין בשוק, בלקוחות וכו… הדבר השני שאני עם לקוחות שלי כשהם שואלים אותי אני אומר להם להעביר את העכבר על תמונות אשר נמצאות באתר ולראות אם קופצות מילות חיפוש רלוונטיות. במידה ולא קרוב לוודאי שהאתר אינו מותאם לקידום.

זו שאלה שקשה לענות עליה, מכיוון שזה כל מקרה לגופו. נתחיל בזה שכל עמוד יצירת קשר של אתר אינטרנט חייב להכיל פרטי התקשרות. כן, גם עם יש טופס למילוי פרטים. יש למלא את שם המותג, כתובת, טלפון, פקס, אימייל (רצוי כמה אימיילים לפי מחלקה), כפתורים לרשתות חברתיות לאחר מכן אפשר לקחת את זה יותר רחוק באמצעות: מסנג'ר של פייסבוק, מפת גוגל עם סימון, כפתור שטוען את הוויז (waze) עם הכתובת של המקום, פלאגין פייסבוק, פלאגין גוגל פלוס ועוד ועוד ועוד. לדוגמה: אני ממליץ לאתרי אינטרנט בתחום המסעדנות להוסיף כפתור לוויז, פלאגין פייסבוק, קישור להזמנת מקומות. אך לא בהכרח הייתי מוסיף מסנג'ר, מכיוון שאני מכיר בעלי מסעדות והם לא בדיוק מול מחשב כל היום.

עמוד 404 הוא עמוד שגיאה לאתרי אינטרנט (בקצרה), עמוד זה מודיע למבקר באתר באתר שהעמוד אליו פנה לא קיים. למה זה קורה? חלק מהפעמים זה באגים, הוספת קישורים בצורה לא נכונה, ושגיאות בזמן פיתוח האתר, זה לא קריתי כל עוד מטפלים בזה, ניתן לראות איזה עמודים מקפיצים שגיאה באמצעות הגוגל תג מנג'ר.

שיווק אורגני הינו שיווק אשר פועל באופן עצמאי ללא עבודה של מחלקת השיווק של המותג. מקומות שבדרך כלל אני מבחין ליקוי בשיווק אורגני באתרי אינטרנט הוא כשאתם משתפים קישור בפייסבוק והתמונה שנטענת יוצאת מהגודל המוגדר. הרבה לא מבחינים בזה, אבל כשזה מבוצע כמו שצריך רואים את התוצאות.

דבר ראשון, אף פעם לא לצאת מתוך נקודת הנחה שהאתר המוכן עובד כמצופה. לא לרעת המפתח אלה שתמיד קוראות תקלות לאחר שהאתר עלה לאוויר. איזה שירותים נוספים? אצלנו למשל אני מציע חצי שנה אחריות על האתר שכולל גם גיבוי ידני שלי, שאומר שבתוך החצי שנה, אפשר להשתולל. לאחר חצי שנה של תעבורה חולפת, אם לא נמצאו באגים באתר כנראה שהאתר מושלם, במידה וכן צריך לתקן. עוד שירות נוסף שהתחלתי להציע הוא אפשרות לבצע שינויים קלים בעיצוב של האתר לאחר הפיתוח. מכיוון שהיעוד של נטינגאיט הוא לקדם עסקים קטנים בתחילת דרכם, מספיק זמן פיתוח האתר כדי ללמוד דבר או שניים על השוק. אני מאפשר ללקוח שלי לבצע את אותם שינויים שנלמדו.

דבר ראשון, אף פעם לא לצאת מתוך נקודת הנחה שהאתר המוכן עובד כמצופה. לא לרעת המפתח אלה שתמיד קוראות תקלות לאחר שהאתר עלה לאוויר. איזה שירותים נוספים? אצלנו למשל אני מציע חצי שנה אחריות על האתר שכולל גם גיבוי ידני שלי, שאומר שבתוך החצי שנה, אפשר להשתולל. לאחר חצי שנה של תעבורה חולפת, אם לא נמצאו באגים באתר כנראה שהאתר מושלם, במידה וכן צריך לתקן. עוד שירות נוסף שהתחלתי להציע הוא אפשרות לבצע שינויים קלים בעיצוב של האתר לאחר הפיתוח. מכיוון שהיעוד של נטינגאיט הוא לקדם עסקים קטנים בתחילת דרכם, מספיק זמן פיתוח האתר כדי ללמוד דבר או שניים על השוק. אני מאפשר ללקוח שלי לבצע את אותם שינויים שנלמדו.

דבר ראשון, אף פעם לא לצאת מתוך נקודת הנחה שהאתר המוכן עובד כמצופה. לא לרעת המפתח אלה שתמיד קוראות תקלות לאחר שהאתר עלה לאוויר. איזה שירותים נוספים? אצלנו למשל אני מציע חצי שנה אחריות על האתר שכולל גם גיבוי ידני שלי, שאומר שבתוך החצי שנה, אפשר להשתולל. לאחר חצי שנה של תעבורה חולפת, אם לא נמצאו באגים באתר כנראה שהאתר מושלם, במידה וכן צריך לתקן. עוד שירות נוסף שהתחלתי להציע הוא אפשרות לבצע שינויים קלים בעיצוב של האתר לאחר הפיתוח. מכיוון שהיעוד של נטינגאיט הוא לקדם עסקים קטנים בתחילת דרכם, מספיק זמן פיתוח האתר כדי ללמוד דבר או שניים על השוק. אני מאפשר ללקוח שלי לבצע את אותם שינויים שנלמדו.

צרו איתי קשר

כתבו לאייל ב-

eyal@netingit.co.il

או תתקשרו אליו ישירות

054-338-5587