פרוייקט אסטרטגיה מטעם "הבצפר" בית הספר לפרסום בתל אביב.
הפרוייקט בוצע עם: יונתן ס, תומר ד, אילן ח, ימית ב ע, ואני :)
מטרת הפרוייקט הייתה ליצור אסטרטגיה תקשורתית כמערכת יחסים בין המותג לצרכן.
בתהליך בניית האסטרטגיה התייחסנו למאפייני וביצועי המותג והשוואה למתחרים: יתרונות, חסרונות, מיצוב ובידול,
ניתוח עולם הצרכן: סגנון חיים, עמדות ותפיסות, מגמות, תובנות צרכניות התחום ועוד..
התהליך, לפיתוח האסטרטגיה:
תוכנית פעילות תקשורת שיווקית 360 בכל ממשקי מותג-צרכן הכולל בתוכו: אינטרנט, ממשקי שטח, יח"צ קד"מ, תוכן שיווקי, שת"פ, גרילה.